•   Television på nätet -TV-kanaler -Ryssland -Guberniya 

TV-kanal: Guberniya Direktsändning


Guberniya
Land:  Ryssland
Kategori: Allmänt
3.2 av 5
21 Röster
Kanalens senaste videor
BROSKO. LIFE. Футбол в Броско!
5:52
Слово веры. Выпуск 10/12/2022 GuberniaTV
19:44
ФАБРИКА НОВОСТЕЙ. 09/12/2022. Gubernia TV
43:01
Путь к успеху. Новости. 09/12/2022. GuberniaTV
3:11

Ladda mer

Guberniya TV på nätet

Gubernia Media Holding är en av de första oberoende medierna i Fjärran Östern, liksom en stor regional producent och innehållssändare. Idag finns det mer än 200 personer i vårt team. Företaget har mer än 20 prestigefyllda TV-utmärkelser, inklusive åtta TEFI-utmärkelser. Gubernia media holding har sin egen Gubernia TV-kanal, tillgänglig för visning i hela Khabarovsk-territoriet, samt via satelliter utanför territoriet. Dessutom innehåller gården två radiostationer: MIX FM och Radio Dacha, samt Webbplatsen Guberniya.

Guberniya Se livestreaming online



RTVI  Ryssland / Nyheter
RTVI sänder TV-kanaler på ryska för tittare i Amerika, Europa, Mellanöstern, Nordafrika och Australien. Globala nyheter på ryska. Vad du behöver veta

  • 60
3.3 av 5
13 Röster
Bridge TV  Ryssland / Musik
Bridge TV är en rysk musikkanal. Kanalens DJs är online 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Tittarna ges möjlighet att kommunicera med varandra.

  • 80
3.6 av 5
29 Röster
Radio Energy  Ryssland / Musik
Radioenergifrekvens i Moskva-104,2 FM, fick officiellt tillstånd att använda det världsberömda varumärket NRJ + Energy, som ägs av den franska

  • 60
3.1 av 5
7 Röster
CGTN-Russian  Ryssland / Nyheter
"CGTN-Russian" är en kinesisk internationell TV-kanal som sänder på ryska. Det började sända den 10 September 2009. Under namnet "

  • 60
2.6 av 5
13 Röster
TV-3  Ryssland / Underhållning
TV-3 är en rysk tv-kanal inriktad på underhållning. Den sänder främst tv-serier inom mystik, science fiction och fantasy-genrer. Den köptes 2006 av

  • 80
3.9 av 5
10 Röster
RT  Ryssland / Nyheter
RT (tidigare Russia Today) är ett ryskt statskontrollerat internationellt tv-nätverk som finansieras av den ryska regeringens federala skattebudget.

  • 80
3.8 av 5
41 Röster