•   Live-TV -TV-kanavat -Venezuela -Promar TV 

TV-kanava: Promar TV online - lähetys netissä


Promar TV
Maa:  Venezuela
Kategoria: Paikallinen TV
3.6 alkaen 5
5 ääntä
Kanavan uusimmat videot
Promar TV
1:58
Entrevistas, recetas, tips y mucho mas
1:12:00
Aprende a reconocer las noticias falsas
46:50
Información actualizada y certificada
39:22

Lataa lisää

Promar TV kuvaus, arvostelu, luokitus

Promar TV on alueellinen televisiokanava, jossa avoin signaali perustuu Barquisimeto, Lara State Länsi-Venezuela, sen signaali voidaan nähdä lisäksi tässä viimeisessä tilassa channel 27, Barinas (kanava 29), Portuguesa (kanava 25) ja Yaracuy (kanava 25).

Promar TV on tällä hetkellä edelläkävijä audiovisuaalisen journalismin ja yksi kanavista suurin projektio maassa; lisäksi se lähettää 24 tuntia vuorokaudessa, joka kattaa osavaltiot Lara, Barinas, Portuguesa ja Yaracuy.

Promar TV {lang_описане2}



VPItv  Venezuela / Uutiset
VPItv on venezuelalainen Internet-televisiokanava, jonka ohjelmatarjonta on informatiivista. Sen kotipaikka on Caracas. Kanavan omistavat näyttelijä

  • 100
5 alkaen 5
1 ääntä
Promar TV  Venezuela / Paikallinen TV
Promar TV on alueellinen televisiokanava, jossa avoin signaali perustuu Barquisimeto, Lara State Länsi-Venezuela, sen signaali voidaan nähdä lisäksi

  • 80
3.6 alkaen 5
5 ääntä
TeleAragua  Venezuela / Paikallinen TV
Televisión de Aragua, paremmin tunnettu nimellä TeleAragua, on venezuelalainen avoin televisiokanava, joka lähettää ohjelmaa Maracaysta. Sen perusti

  • 80
4.3 alkaen 5
3 ääntä
Venevisión  Venezuela / Yleiset
VenevisionTV tuo yksinoikeudella sisältöä web, että et näe ruudulla! Kulissien takana, suosikkiartistien elämää ja viihdyttävimpiä uutisia

  • 80
4.2 alkaen 5
11 ääntä
Televen Tv  Venezuela / Yleiset
Televen Corporation C. A. tunnetaan paremmin lyhenteellään Televen, se on Venezuelan tärkein televisioverkko ja yksityinen pääoma. Se lähettää

  • 80
4.3 alkaen 5
10 ääntä
Venezolana de Television  Venezuela / Yleiset
Venezolana de Televisión (VTV) on venezuelalainen avoin televisiokanava. Se avattiin virallisesti 1. elokuuta 1964 yksityisomistuksessa olevana

  • 80
3.5 alkaen 5
4 ääntä